Platba a doprava

Platba 

Natur Market môžete platiť kreditnou alebo debetnou kartou cez platobnú bránu Stripe alebo prevodom na účet. 

Platba na dobierku a platba v hotovosti na odbernom mieste nie je možná. 

Uvedené ceny produktov na e-shope  bez DPH a bez nákladov na dopravu. Cena za dopravu bude automaticky vypočítaná v poslednom bode pred platbou. 

Platba kartou 

Akceptujeme kreditné a debetné karty Visa, Mastercard a American Express. Všetky transakcie cez platobnú bránu Stripe sú zabezpečené a šifrované. Po zadaní údajov platobnej karty budú tieto údaje overené a v prípade správnosti bude platba autorizovaná. Niektoré banky vyžadujú potvrdenie platby autorizačným kódom. V takom prípade budete presmerovaný na zabezpečenú stránku, kde vyplníte kód. Pri úspešnej platbe kartou objednávku hneď spracujeme a o odoslaní alebo pripravení objednávky na osobný odber vás budeme informovať emailom. 

Po zaplatení objednávky tovaru online už nie je možné do objednávky pridávať ďalšie výrobky. V prípade, že chcete objednávku modifikovať, kontaktujte nás na info@natur-market.sk 

Čo robiť ak sa platba kartou nepodarila? 

Pri neúspešnej platbe budete informovaný správou: “Vašu platbu sa nepodarilo overiť. Skúste to znova alebo použite iný spôsob platby.” a automatickým emailom. 

Neúspešná platba môže mať rôzne dôvody. S otázkami o konkrétnej platbe sa môžete vždy obrátiť na svoju banku. My vám môžeme pomôcť preverením stavu platby v systéme evidencie platieb platobnej brány. V takom prípade nás môžete kontaktovať na info@natur-market.sk. 

Platba prevodom na účet 

Po vytvorení objednávky Vám do jedného pracovného dňa pošleme e-mailom faktúru s platobnými údajmi. Objednávka bude pripravená hneď ako prijmeme platbu na náš účet. 

Čo ak nie je tovar na sklade?

Pokiaľ sa stane, že by sme v dobe objednávky nemali tovar na sklade a rozhodli ste sa pre platbu prevodom na účet, bude vám vystavená faktúra bez toho tovaru a informovali by sme vás o predbežnom dátume naskladnenia tovaru.

Ak ste sa rozhodli pre platbu kartou, čiastka za tovar, ktorý nie je na sklade vám bude vrátená na účet a budeme vás o tom informovať emailom.

Doprava

Typ prebratia objednávky

Typ tovaru

Miesto

Cena bez DPH

Odberné miesto - Ivanka pri Dunaji

Suchý a chladený tovar

Ivanka pri Dunaji

Bez poplatku

Preprava kuriérom Slovak Parcel Service

Suchý tovar

Celé územie Slovenska

5 EUR pri nákupe do 50 EUR bez DPH, nad 50 EUR  bez DPH zadarmo

Preprava kuriérom Transtrade s.r.o.

Suchý a chladený tovar

Okres Bratislava, Senec, Pezinok

5 EUR pri nákupe do 50 EUR bez DPH, nad 50 EUR bez DPH zadarmo

1. Odberné miesto

Akonáhle dostanete potvrdzujúci email o pripravenej objednávke, tovar si môžete prísť vyzdvihnúť osobne na odbernom mieste: Transtrade s.r.o., Nádražná 2031/34, 900 28 Ivanka pri Dunaji, každý pracovný deň od 7:30 – 16:00. Pri preberaní objednávky sa preukážete potvrdzujúcim emailom.

2a. Preprava Transtrade kuriérom

O doručení kuriérom Transtrade Vás budeme informovať emailom.

Preprava chladeného tovaru
V prípade objednávky chladených produktov bude tovar doručený chladiacim autom distribučnej spoločnosti Transtrade s.r.o.

Chladený tovar doručujeme iba v rámci okresov Bratislava, Senec a Pezinok. Osobný odber chladeného tovaru na odbernom mieste je tiež možný.

2b. Preprava kuriérom Slovak Parcel Service

Pre dodanie objednaného tovaru využívame služby kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service, čím je zabezpečené rýchle dodanie a vysoká kvalita služieb. 

Orientačná doba doručenia je 2 pracovné dni od prijatia platby. Pri preprave kuriérom budete informovaný v deň doručenia SMS a E-mail avízom. Preprava kuriérom prebieha iba v pracovné dni. V prípade, že vás vodič s objednávkou nezastihne, pokúsi sa ho na adresu doručenia doručiť ešte dvakrát.

Vaša objednávka bude zabalená v kartónovej krabici vhodnej na prepravu tovaru. Balíky sú oblepené páskou s logom spoločnosti Transtrade s.r.o.

Pri preberaní zásielky je nutné dôkladne skontrolovať počet balíkov a ich stav (či je nie zásielka poškodená, či nemá porušený pôvodný obal alebo či nie je podozrenie na manipuláciu so zásielkou treťou osobou). Ak nájdete akúkoľvek nezrovnalosť, treba na to okamžite upozorniť kuriéra a uviesť to do preberacieho protokolu (napríklad poškodené balenie, chýbajúci balík v zásielke atď.). Neskoršie reklamácie prepravy nebudú zo strany prepravcu uznané.

Natur Market nenesie zodpovednosť za omeškanie dodania spôsobené vyššou mocou alebo inými nepredvídateľnými udalosťami (napr. havárie a zápchy na cestách).

Dodávanie Zásielok je zabezpečované spolupracovníkmi spoločnosti SPS po prvé uzamykateľné dvere objektu na adrese, ktorú ste zadali pred platbou. V prípade, že chcete miesto dodania zmeniť, kontaktujte nás na info@natur-market.sk. V prípade, že spolupracovníkovi spoločnosti SPS nie je umožnený prístup na adresu doručenia v uzavretom areáli, doručí tovar po vstupnú závoru areálu. Spolupracovník spoločnosti SPS nie je povinný, ale môže dodať zásielku po dohovore s vami na poschodie, k výťahu, alebo na vami určené miesto v rámci areálu.

Sledovanie zásielky

Odkaz pre online sledovanie vašej zásielky od nás dostanete v informačnom e-maili, ktorý sa automaticky odošle vo chvíli, keď je zásielka odovzdaná dopravcovi. Sledovať zásielku je možné až po tom, ako je pracovníkom prepravnej služby zadaná do systému. Celú trasu zásielky od jej vybratia až po dodanie možno sledovať na internetovej stránke www.sps-sro.sk.